Sunday 15 April 2012

Only You

Assalamualaikum
what the fish ! dah lama seyh gua xupdated blog,seriously dah berabad !!
bila malas menyelubungi diri memang arwah lah blog ni gua nak updated kan ??,kerja karangan pon xpernah gua siap ini ada hati aku nak selalu ngadap blog ni ! sorry baby blog gegurl xberniat untuk berdiam diri tapi berniat untuk meninggal kan baby blog ! wkakakkaa <-------gelak ipah 


Actually aku updated blog ni just nk post kenangan yang aku ada dengan dia .seriouslly aku jujur eah ILY :)

Dia bukan sekadar seorang adik bg aku tetapi dia segala-gala nya bgi aku :) dia awesome gile ! dia baik gile ! dia caring gile! dia sesangat2 comel gile ! semua perkara gile ah dia ! hahah ..:')
eee aku xleh tngok gmbr ni rindu sial dgn kau ! eeeee aku bukan desparate tp tahu x perasaan syg tu apa ?? 
tahu x ??? kasih sayang seorang kakak tAK akan hilang terhadap adik yang disanjung-sanjung selama ni ! 

aku menyesal ape yg jadi sbb aku sndri pon xtau apa yg jadi T_T

ishhhhh dia baik gile dgan aku sumpah xtipu !aku ase ibu lg syg dia dari aku !nmpak x ?? yg ibu kacau line ?? hahahah dgn anak pon nk berebut ! wakakaka

TEMBAM !! 

okay itu panggil aku dan itu doa dari dia nak aku tembam ! haha btw rindu itu ~ (T_T) wah bnyak ah benda aku rindu -..-" aku kenal dia since bulan 6,tahun lpas see nmpak x ?? yang aku ingt lg bulan berapa aku start kenal dia ?? hahahah syg no aku kat dia *opcorse ah dia je aku syg kau pehal ?? hahaahah*
xoxoxoxoxoxo *orang bagi teddy bear ni dia bagi besi ponn jadi lah* hahah btw aku mmg xkesah pon ape yang dia nk bagi asalkan ikhlAS itu yang SOOOOO SWEEEEEEEETTT ! HEWHEW :D

(18/2/2012!!)

suka time ni sebab nak wat surprise tak jadi ! wat malu je ! and then seriously kek ni xsedap ! tapi dia selambe je wat2 suka makan kek ni ! hahaahahah *pandai dia ambik hati* T_T  birthdayboy kan terpaksa merela kan apa yang jadi ! wakakakak :') hope tahun depan nak sambot lgi dgn dia even it already hancur relay :) 
dia fokus belajar *padahal tengah meniru buku member dia* haha sory wak kantoikan rahsia :) 
hahaha 
okay ibu cakap muka aku ngan dia sama *bapak macho je aku* actually diboh pon ckp benda sama -,-
okay aku hensem :D hewhew
ya caption itu!!!!

I WISH YOU WERE HERE ! YA ITS TRUE!

but itu dulu eah ?? sekarang di tiup debu jelah ! (T_T)
IT ALL OVER :)
INI LAST PESANAN UNTUK KAMU:


Aku mintak maaf jika post aku ni buat kau tidak selesa tapi ini memang diari aku dan aku saja2 nak shared kebahagain aku selama ini dengan kamu wahai adik yang teersayang aku ikhlas mengatakan hal ini tidak pernah berdusta tentang kasih sayang ku padamu *okay sangat sastera* tapi ikhlas :) weh weh macam biasa aku minta maaf lagi sekali okay kalau tak suka :') kakak betul2 minta maaf okay ?? maaf ya ?? entah kenapa aku perlu rasa bersalah padamu .^_^" okay tahun ni adik PMR kan ?? so wat lek lok tau tau ?? belajar betul2 jangan dok ingat nak usha awek je *aku suka cakap macam tu kat dia* :)  haha..btw nanti dah besar dah jadi CHEF bagi tahu tau ?? hah*sapa lah aku dia nak bg tau kejayaan dia* hahah..wehhhh budak kau jaga KESIHATAN  kau tuh faham ??? take care ! jangan degil2 papepon watt lek je kay ?? tamau emo2 tau??? sini sayaa nak ajar sentiasa tersenyum tau ?? ingt tau ??? kakak akan jaga adik even dari jaoh even it nothing sokay tak kesah :) ingat apa yang selalu akak pesan !!!!! JAGA DIRI ! BELAJAR TOL2 BANGGA KAN MAMA AND BABAH !!SOLAT JGAN TINGGAL !! ALWAYS THINK POSITIVE ! TERSENYUM SELALU ! saya minta maaf sekali lagi :) ILY <3 <3 <3 *jgn benci akk* 

assalamualaikum, if awak tak baca pon xpe :) tp sya nak awak tau sye tersenyum cerita pasal awak kat sini :) terima kasih bye salam rindu  :)

No comments:

Post a Comment